Musik

Bara för jag har tråkigt så skriver jag lite musik jag lyssnar på : D.
dektertivbyrån,Håkan Hellström,Broder Daniel,Slagsmålsklubben,Kent,Linkin Park,Simple Plan,
Green Day,Dead By April,Lilla Syster,Paramore,Markus Krunegård
,Mando Diao,Almedal,Nic & The Family,My Chemical Romance,Veronica Maggio,
Fergie.

Det är dom bandet/artisterna jag lyssnar MEST på.Jag lyssnar givetvis på mer :>
Skriver också favoritlåtarna med artisten/bandet.

Dektertivbyrån - Om du möter en varg
Dektertivbyrån - En annan typ av disco
Dektertivbyrån - Dansbanan
Dektertivbyrån - Lyckans undulat
Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig göteborg
Håkan Hellström - Komigen lena
Håkan Hellström - Hurricane Gilbert
Håkan Hellström - Vi två,17 år
Broder Daniel - ABC 123
Broder Daniel - Luke Skywalker
Broder Daniel - Confusion
Broder Daniel - Work
Slagsmålsklubben - Pälsmästaren
Slagsmålsklubben - Lär Henrik fel
Slagsmålsklubben - Han Som Tuggar Med Öppen Mun Dör
Slagsmålsklubben - När jag låg i solen
Kent - Ingenting någonsin
Kent - Blåjeans
Kent - FF
Kent - Socker
Linkin Park - Faint
Linkin Park - Given up
Linkin Park - Don't say
Linkin Park - No More Sorrow
Simple Plan - When I'm Gone
Simple Plan - Perfect
Simple Plan - Untitled
Simple Plan - Shut Up!
Green Day - 21 guns
Green Day - Basket Case
Green Day - Peacemaker
Dead By April - What i can say
Dead By April - Losing You
Dead By April - Promise Me
Dead By April - Stronger
Lilla Syster - Umberella
Paramore - Crushcrushcrush
Paramore - Here We Go Again
Paramore - Let This Go
Paramore - Hallelujah
Markus Krunegård - Jag är en vampyr
Markus Krunegård - Den som dör får se
Markus Krunegård - Ibland gör man rätt,ibland gör man fel
Markus Krunegård - idioter
Mando Diao - Dance With Somebody
Mando Diao - Gloria
Mando Diao - Mr Moon
Mando Diao - The Band
Almedal - "A"
Almedal - Första måndagen i mars
Almedal - Krokusvägen
Almedal - Du skulle aldrig flyttat till min stad
Nic & The Family - Djungelvrål
Nic & The Family - Hej Monica
Nic & The Family - Hej det är Nic..Klick
Nic & The Family - Tjejer Skvallrar
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
My Chemical Romance - Cancer
My Chemical Romance - Helena
My Chemical Romance - Dead!
Veronica Maggio - 17 år
Veronica Maggio - Måndagsbarn
Veronica Maggio - Gammal sång
Veronica Maggio - I staden växer inga blommor
Fergie - Big Girls Don't Cry
Fergie - My Humps
Fergie - Pumt It
Fergie - Finally


Happ,Det var allt för mig : D.
Chiao !

Kommentarer
Postat av: Molly Lijah

sv: hih ja!

2009-09-01 @ 15:43:49
URL: http://mollycrimson.devote.se
Postat av: josefine

bra musiksmak. ^^

2009-09-01 @ 18:52:40
URL: http://sextonslag.blogg.se/
Postat av: Emma

josefine - Tackar :D

2009-09-01 @ 20:01:39
URL: http://poplandet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Tack :)

Jo, jag vet att den är rörig som fan.. stör mig på det! :(

Men tjejen som gjorde designen kunde typ inte göra nått åt det

2009-09-01 @ 20:54:13
URL: http://jjohannasimonsson.blogg.se/
Postat av: kentflicka

Kent - Ingenting någonsin

Kent - Blåjeans

Kent - FF

Kent - Socker



KENT ÄR MITT JÄVLA LIV :DDD :**< 3333333333

2009-09-05 @ 14:26:18
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0