BD,håkis,Twilight.....

Hejhej !
Idag har jag väl inte gjort något,vart hemma från skolan(sjuk).
jag har uppdaterat min lista på Spotify (http://open.spotify.com/user/jazztobaak/playlist/4PPPBlQ0zgViLlVdGpTi9K)
Och jag har lyssnar på Broder Daniel hela dagen ,haha.(eller iaf när jag suttit vid datorn).Jag
har också knarkat gsm och bdb.Tror jag är en aning beroende av skit-helvetet.Stannar hemma
imorgon också.Då ska jag kolla på twilight,Flera gånger.Jag ska gråta när Edward är med,Jag
ska gråta hela filmen.Jag ska tycka synd om stackars Bella som bryter benet.Försöka hoppa
in i tv:n och döda James,Samtidigt kyssa Jasper.Jag ska gråta till Kent.Jag ska skratta till Nic &
the family.Visa kärlek till BD.Jag ska tycka synd om mig själv,Jag ska ta egopics.Uppdatera
bloggen minst två gånger.Jag ska leva imorgon,Hela dagen.Och jag ska läsa minst 20 sidor
i en bok(i ljuder av ditt hjärta,tror jag).

Chiao!


Kommentarer
Postat av: Elin !

Krya på dig :( <3

2009-09-02 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0